Hadith Today

Cube-cube le try mane le tau...huhuhuh :->

Friday, April 17, 2009

ajal maut ditangan tuhan

hurm...ape la nasib kan...baru2 ni bapa aku sakit..penyakit no 1 di malaysia...iaitu jantung....tahap separa kritikal...senang citer bile2 msa jer blh jalan...patutnye hari tu nak buat operation masuk belon tp tak boleh sbb doktor cakap tak sesuai dah utk wat belon...so kenA wat operation pintasan lg lah nampaknye utk kali keduA....DGN RISIKO lbh tinggi...baru2 ni papa g wat check up jantung...berita tak baik...denyutan jantung lemah..oleh sbb itu doktor tak berani nak wat operation...jd papa kne bertahan lah..dan doktor nasihatkan semua ahli keluarga bersedia untuk apa2 perkara buruk berlaku....sbb bila2 msa je blh kne serangan jantung...hurm..takdir tuhan kan..siapa blh sangka...yg paling sedih org keliling...mmg mcm sial...org tua tu dah mcm tu lg nak bertekak...semuanya pasal duit...diaorg ingat duit blh bwk masuk kubur ke ape....dengki sngt dgn famili aku...aku skung mcm biasa buat cool jer...diam jer...tunggu masa je nak memberontak...itu time mmg aku tak kenal sedara mara nanti tngk la....jgn tuhan bg aku kuasa, kelebihan,rezeki yg mcm papa dpt ni cukuplah...pasal kalu aku dpt mmg siap makhluk2 yg dengki dgn family aku...Tuhan maha adil...last skali harap2 ntah la..ape2 je la YG Terbaik untuk ayah aku..ye walau ape2 pun..tugas aku sebagai anak..mendoa...mempertahankan...aku reDHA.....

No comments:

pe la dlm biskut ni ek....