Hadith Today

Cube-cube le try mane le tau...huhuhuh :->

Friday, August 22, 2008

Ayat dulu-dulu



Terima kasih cinta telah datang dalam kehidupanku
walau datang tanpa pernah kuduga
ternyata Tuhan menjawab doaku melalui mu...
tapi semua ada risikonya.
hati ini menangis sayang…………………
tapi aku tetap mendoakan kamu.
maaf jika aku tidak dapat melupakanmu.
maaf jika aku selalu mendoakanmu saat mata ini terbuka di pagi hari dan sebelum mata ini tertutup dimalam hari.
aku selalu berdoa untuk kebahagiaanmu sayang
maaf aku belum bisa membuka hati untuk orang lain
aku masih disini
aku selalu menunggumu
aku masih menunggu untuk impian yang akan kita wujudkan
walau aku tidak akan pernah tahu bila.
hanya satu keyakinan jiwaku
bahawa engkau adalah milikku
aku selalu sayang kamu
hingga Tuhan menghentikan aku untuk bernafas
tetapi sebelum itu terjadi
aku akan mendoakan mu Di setiap hembusan nafasku
aku sayangkanmu


Keep us so near while apart
I’m not alone in the night
When I can have all the love you write

I memorize every line
And I kiss the name that you sign
And, darling, then I read again right from the start
Love letters straight from your heart

ayat ni kan aku penah gune la bila nak pujuk awek aku...boleh la kan...ni datang dari hati ni...tapi ala-ala jiwang...geli gak ketiak aku bile baca balik....



No comments:

pe la dlm biskut ni ek....